潤滑液的好壞對飛機杯的使用影響大嗎?

都有唔少初次玩飛機杯既朋友,除左留意飛機杯牌子品質重要,唔知道潤滑劑其實好影響玩飛機杯既爽度。

 

市面常見的水溶潤滑油,主要有5樣野要留意:(拉絲)(粘稠度)(保濕性)(氣味或溫感) & (免清洗)

一般貴的或者好的潤滑油 (拉絲) (保濕性) 會比較好。

 

(拉絲潤滑劑) 對飛機杯使用的影響:小

拉絲效果好,潤滑油容易散開,即係一次唔洗加很多油就可以充分潤滑飛機杯通道內壁。

值得注意既係,拉絲好既潤滑劑牌子唔代表保濕性強又不容易揮發,有D潤滑油,拉絲效果好但保濕性差。即係玩玩下都係要落多幾次。

undefined

 

(粘稠度潤滑劑) 對飛機杯使用的影響:大

使用飛機杯時,潤滑劑會在JJ表面形成潤滑油層。

加既油多或濃稠→ JJ上既油層較厚 令到飛機杯通道紋理感覺降低 體驗順滑左,但刺激度就會降低。

加既油少或較稀→ JJ上既油層較薄 比較能明顯感覺到通道紋理 刺激度就自然增加。

加既油濃度適中,則介於上述兩者之間,建議新手玩家揀這個濃稠度既潤滑劑會令體驗較好。

如果怕刺激既敏感JJ 可以選擇比較濃稠既潤滑油,反之用稀疏點的潤滑油。當然無絕對既比例,要視乎個人喜好。

 

(保濕性潤滑劑) 對飛機杯使用的影響:中

保濕性都幾影響玩飛機杯既體驗,若果保濕性唔好會導致用一陣就要停落黎加油,用一陣又要停落黎加油。 諗起都覺得唔爽啦…..

 

(氣味或溫感潤滑劑) 對飛機杯使用的影響:小

潤滑油的氣味,同埋冷感或熱感潤滑油,就對玩飛機杯影響唔大,純粹增添情趣,當然冬天用熱感潤滑劑都係唔錯既玩法。

 

(免清洗潤滑劑) 對飛機杯使用的影響:大

因為免清洗既潤滑劑用法係最方便,玩完就可以好快清理好,爭取時間瞓返陣。同埋宜家既免清洗潤滑劑牌子一樣出左唔同粘度同埋溫感,保濕度同拉絲都做得好好,所以如果真係要揀一款,真係會揀免清洗潤滑劑。

 

所以唔同好壞既潤滑油對飛機杯使用既影響都幾大。

arrow
arrow

    銷售員之生活日常 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()